آرشیو اسفند ماه 1398

آموزش بازرايابي

۸۵ بازديد

بل از شروع  آموزش اينستاگرام ،در ابتدا با اين اپليكيشن محبوب اجتماعي آشنا مي شويم.امروز در اين مقاله مي خواهيم در ارتباط با همه آن چيزي كه نياز داريد تا در ارتباط با شبكه اجتماعي انيستاگرام بدانيد برايتان بنويسيم.

اينستاگرام چيست؟

اينستاگرام كه در انگليسي به آن Instagram گفته مي شود در واقع تركيبي از دو كلمه instant camera و telegram مي باشد كه به معناي پيام رساني فوري از طريق عكس و دوربين مي باشد. انيستاگرام يك شبكه اجتماعي رايگان است كه به جهت اشتراك عكس و فيلم ساخته شده است. اينستاگرام نيز مانند اكثر برنامه هاي رسانه هاي اجتماعي به شما امكان مي دهد تا كاربراني را كه به آن ها علاقه داريد دنبال كنيد كه به اين عمل همان فالو كردن مي گويند. فالو كردن افراد باعث مي شود تا شما بتوانيد در صفحه اصلي پست هاي اخير افرادي را كه آن ها را فالو مي كنيد ببينيد.شما مي توانيد عكس ها و يا فيلم هاي منتشر شده از دوستان خود را با فشردن و قرمز كردن قلبي كه در كنار پست آن ها مي باشد لايك كنيد كه عمدتا لايك كردن به معناي پسنديدن مي باشد و هم چنين زير پست مي توانيد نظر و عقيده و يا احساس خود را بيان كنيد و به اصطلاح كامنت بگذاريد.

تاريخچه اينستاگرام:

سازندگان Instagram كوين سيستروم (Kevin Systrom) و مايك كريگر  (Mike Krieger)مي باشند كه اين دو شخص بر روي پروژه اي چند منظوره به نام burbn فعاليت داشتند. اين پروژه مربوط به عكاسي توسط موبايل بود.فعاليت آن ها در سانفرانسيسكو ادامه و گسترش يافت. مايك بر اين باور بود كه اين پروژه شباهت هايي به برنامه فوراسكوئر foursquare دارد اما اين در حالي بود كه اين پروژه مي توانست ويژگي هاي بيشتري را شامل شود و از اين رو تمركز پروژه burbn به جهت اشتراك گذاري عكس ها ادامه پيدا كرد.

آموزش اينستاگرام و موسس اينستاگرام

بنيان گذار اينستاگرام

نسخه هاي برنامه اينستاگرام:

اولين نسخه اين اپليكيشن در اكتبر سال ۲۰۱۰ به صورت رسمي براي ios راه اندازي شد و طي يك ماه حدود يك ميليون كاربر به دست آورد و اين آمار درحالي است كه دو برنامه ديگر twitter  و foursquare در حدود دو سال به يك ميليون كاربر رسيدند.اين برنامه در آوريل سال ۲۰۱۲ نيز براي سيستم عامل اندرويد راه اندازي شد. در سال ۲۰۱۲ فيس بوك،اين اپليكيشن و سايت را به قيمت يك ميليارد دلار به دست آورد. امروزه آدام مصري (Adam Mosseri) به عنوان رئيس فعلي اينستاگرام فعاليت مي كند.وي بيش از ۱۰ سال را با شركت مادر اينستاگرام يعني فيس بوك بوده و بر مهندسي،محصول و عملكرد انيستاگرام نظارت دارد.